prieš 2 metus

RENGINIO APŽVALGA | Muzikos festivalio „Open‘er“ sugrįžimas po pandemijos – neišvengta nesėkmių (+ FOTO GALERIJA)

RENGINIO APŽVALGA | Muzikos festivalio „Open‘er“ sugrįžimas po pandemijos – neišvengta nesėkmių (+ FOTO GALERIJA)

Didžiausias Lenkijoje vykstantis muzikos festivalis „Open‘er“ (birželio 29 d. – liepos 2 d.) sugrįžo į Gdynės miesto oro uosto laukus po 3-jų metų pertraukos. Nekantriai laukta muzikos gerbėjų šventė sutraukė tradiciškai apie šimtatūkstantinę minią. 4-ias dienas vykstantis „Open‘er“ atvežė ne vieną populiarią užsienio muzikos žvaigždę, bet tradiciškai pakvietė ir būrį lenkų grupių ir atlikėjų. 19-ąjį kartą įvykęs „Open‘er“ neapsiėjo be nesėkmių ir tam tikrų nesklandumų, tam turėjo įtakos vis dar mūsų visuomenėje egzistuonantis koronos virusas bei permainingi orai. Apie juos plačiau pakalbėsime kiek vėliau.

Pats festivalyje lankiausi 3-iąjį kartą, bet bandau sugrįžti į pirmąjį savo apsilankymą „Open‘er“ (2016 metais) ir palyginti tam tikrus festivalio aspektus, kaip jie keitėsi. Nors pandemija iš esmės vis dar tebevyksta, tačiau atrodo, jog Europoje jau nebeliko jokių žmonių laisvės suvaržymų, todėl festivalis galėjo įvykti laisvai ir su didžiulėmis žmonių miniomis. Mane labai domino festivalio bilieto, maisto, gėrimų kainos, kokios jos bus šiemet. Ar šiuo momentu Ukrainoje bęsitesiantis Putino karas, ar sustojusi Pasaulio ekonomika turėjo įtaikos kainų augimui? Pamenu 2016-aisiais metais 4-ių dienų festivalio bilietas kainavo apie 150 eurų, šiemet jo kaina pakilo 30-ia eurų daugiau. Alaus („Heineken“) bokalas tais metais atsiėjo 8 zlotus, šiemet beveik dvigubai daugiau – 15 zlotų, plius 10 zlotų depozitas už plastikinę stiklinę, kurią buvo galima pasilikti kaip suvenyrą arba grąžinti ir atgauti savo pinigus. Taip, lenkai tikrai investuoja nemažai pinigų į gamtos apsaugą ir kuo mažesnę taršą bei švaistymą. Šiųmetinė VIP palapinė buvo įrengta tarsi iš didelių tualetinio popieriaus kartono rulonų, ironiška, bet galbūt per 3 metus nuo pandemijos pradžios pavyko jų prikaupti išties nemažai, prisimenant isteriškus graibstymus iš parduotuvių lentynų. Šiemet maisto furgonėlių buvo išties daug, o burgerių, picų, kebabų ir kitų patiekalų kainos svyravo nuo 30 iki 50 zlotų. Kaip visada festivalyje labai džiugina esantys šilto vandens dušai, kurių kaina ankstesniais metais būdavo 4 zlotai, šiemet jau 5. Nors stebėtinai „Opener‘er“ kainos pakilo, tačiau lyginant Europiniu mąstu lenkų didžiausias festivalis vis dar išlieka ganėtinai pigus. Kainos tikrai nesikandžioja ir galima paišlaidauti sau per daug nesukant galvos.

Pirmoji diena (birželio 29-oji)

Tik prasidėjus pirmajai festivalio dienai vėl supranti, kokia tai yra didžiulė teritorija, nuolatinis lakstymas nuo stovyklavietės iki festivalio teritorijos, nuo scenos iki scenos, nuo vienų maisto furgonėlių iki kitokio maisto ieškojimo – tikrai vargina. Tačiau pamatytos muzikos grupės ir išgirsti tavo mylimi ir ilgai laukti atlikėjai atperka visus nuo tūkstančių suvaikščiotų žingsnių ir neišsimiegotų naktų atsiradusio nuovargio lūkesčius.

Taigi pirmoji diena prasidėjo ganėtinai karšta temperatūra ir bėgimu išgirsti pirmųjų atlikėjų. Festivalio muzikinę kelionę pradėjau nuo antros pagal dydį scenos „Alter“, ten savo programą atliko alternatyvaus roko stiliaus atlikejas iš JAV – KennyHoopla. Pagrindinę sceną atidarė vyriška Monika Liu versija - lenkų atlikėjas Ralph Kaminski. Ganėtinai lėta ir nostalgiška muzika lenkų kalba ilgai neleido užsistovėti prie scenos ir leidausi pasivaikščioti ir apsižvalgyti po festivalio teritoriją. Su nekantrumu laukta pirmos dienos pagrindinėje scenoje pasirodysiančių italų, „Eurovizijos“ nugalėtojų „Maneskin“. Didžiulė minia jau gerokai anksti pradėjo būriuotis arti scenos, kad išvysti savo naujuosius roko dievukus „Maneskin“. Tik laimėję „Euroviziją“ italai pradėjo sėkmingą muzikinės karjeros kelią, jau spėjo pasirodyti daugelyje didžiausių Europos festivalių, o taip pat buvo pakviesti atlikti savo kupiną energijos ir jaunatviško rokenrolo žavesio programą Kalifornijoje vykstančiame „Coachella“ festivalyje. Nepasotinamo seksualumu dvelkiantys „Maneskin“ nariai nuo pat pirmos dainos spėjo įaudrinti publiką, ore tikrai sklaidė pamišimo pliūpsniai gerąja prasme. Tik prasidėjus koncertui „Maneskin“ lyderis Damiano paskleidė visai publikai rimtą laisvės žinutę prieš homofobiją: „žmonės homofobai esate sušikti šunsnukiai“. Grupė garsiai pasisako už visų rasių, už visų orientacijos žmonių teises ir jas gina. Italai energingai atliko savo dar tik ganėtinai ankstyvoje karjeros pradžioje išpopuliarėjusius hitus: „Zitti E Buoni“, „Mammamia“, „Supermodel“, „I Wanna Be Your Slave“, koverius „Beggin‘“ ir „Womanizer“. Na, tikrai atisrastų žmonių, kurie galėtų pasiginčyti dėl „Maneskin“ kuriamos muzikos ir kiek ji yra unikali, tačiau vertėtų tik pasidžiaugti jų sėkme ir begaline meile gerbėjams, neišpasakoma jaunautviška energija ir skleidžiama laisvės pojūčio žinute visam Pasauliui.

Pirmosios dienos pagrindiniais headliner‘iais tapo amerikiečiai, pop roko atstovai „Imagine Dragons“. Šiuo metu grupė keliauja po Pasaulinį turą „Mercury Tour“, čia pristato savo albumus „Mercury – Act 1 (2021)“ ir „Mercury – Act 2“ (2022). Grupė pasižymi scenoje tikrais pop roko dievaičiais, kiekvienas tikrai yra girdėjęs bent kartą visus „Imagine Dragons“ hitus. Grupės lyderis Daniel C. Reynolds spindi visu gražumu, savo vokaliniais sugebėjimais ir energija užburia ne vieną grupės gerbėją, pasirodymo metu iškėlė ir mojavo Ukrainos vėliava, taip išreikšdamas šaliai visakeriopą paramą. Kiekvieno kūrinio metu galima girdėti pritariančius gerbėjų balsus. Pasirodyme netrūksta šiek tiek ir šou elementų – konfeti, fejerverkai, dūmų patrankos. Grupė scenoje tiesiog karaliauja ir mėgaujausi festivalio atmosfera. „Imagine Dragons“ tikrai įrodo, jog jie yra verti headliner‘io vardo. Amerikiečiai atliko visą artileriją hitų: „Believer“, „Thunder“, „Shots“, „Whatever It Takes“, „Demons“, „Bones“, „Walking the Wire“, „Radioactive“.

„Imagine Dragons“ koncerto pabaigą tenka aukoti, kad suspėti nukeliauti iki „Tent“ scenos, kur labai visų laukiamas Thom Yorke pasirodymas, konkrečiau jo naujas projektas „Smile“. Grupė susikūrė tik 2020-asiais metais, prie Thom prisijungė kitas „Radiohead“ narys Jonny Greenwood ir grupės „Sons of Kemet“ būgnininkas Tom Skinner. 2022 m. balandį pasirodė „Smile“ debiutinis albumas „A Light for Attracting Attention“. Gėda prisipažinti, bet manau, kad būsiu turbūt tikrai ne vienas, jog ėjau pamatyti tik Thom Yorke, buvo visiškai nesvarbu, ką jis atliks. Ir tiesą pasakius iki šiol nesu dar susipažinęs su „Smile“ muzika. Tačiau pamatyti Thom Yorke gyvai yra privaloma. Jo dainavimo manieros, šokių judesiai, neprognozuojama iškalba tiesiog užburia, nieko jam daug daryti nereikia, jis tiesiog yra labai kietas bičas. Pats Thom ne kartą pasirodymu metu pristatinėjo „Smile“ ir juokavo, jog niekas nežino „Smile“ dainų. „Radiohead“ siela skyrė vieną kūrinį Ukrainai ir prisijungė prie dar vienos grupės išreiškiančios palaikymą nuo karo kenčiančiai šaliai. „Smile“ atliko kone visą savo debiutinį albumą ir dar keletą ekstra dainų iš solinės Thom kūrybos.

Pagrindinę pirmojo vakaro sceną uždarė amerikietis reperis A$AP Rocky. Tai vienas turbūt didžiausių nusivylimų šių metų „Open‘ery“, kalbant apie muzikinę ir pasirodymo pusę. Reperis scenoje pasirodė gal tik apie 40 minučių, iš kurių dalį užėmė nesklandumai su ant scenos kylančiu didžiuliu robotu, kurį nuolat turėjo tvarkyti. Visas pasirodymas atrodė labai plastiškas ir neorganiškas, tipinis amerikietiško mainstream repo chaosas scenoje. Nepasitenkinimo komentarai apie A$AP Rocky „Open‘er“ pasirodymą socialinėje erdvėje tiesiog juodavo.

Antroji diena (Birželio 30-oji)

Antroji diena prasidėjo vėl kepinančia saule ir laukimu, kol atsidarys festivalio vartai penkioliktą valandą. Pirmąja koncertuojančia grupe pagrindinėje scenoje tapo britų roko grupė „Royal Blood“. Matt Swan (būgnai) ir Mike Kerr (vokalas, bosinė gitara) duetas scenoje užkuria tikrą roko koncertą, ir kartais net sunku patikėti, jog visa tai gali atlikti tik du žmonės. „Royal Blood“ yra išleidę tris albumus, paskutinis jų darbas „Typhoons“ pasirodė 2021-aisiais metais. Britai atliko savo žinomiausius kūrnius: „Lights Out“, „Typhoons“, „Little Monster“, „How Did We Get So Dark?“, „Figure It Out“ ir kt. Niekas turbūt nebūtų supykęs, jei šiai grupei būtų skirtas ir vėlesnis, headliner‘ių laikas, jie tikrai to verti.

Po „Royal Blood“ į pagrindinę sceną lipo kita britų indie roko grupė, ypač jaunimo mylimi – „Glass Animals“. Hipsterių dievukas, moksliuko įvaizdžio turintis vokalistas Dave Bayley jau nuo pirmųjų dainų – „Life Itself“, „Tangerine“, „The Other Side of Paradise“ – išjudino arti prie scenos susirinkusią publiką. Grupė savo itin melodinga ir svajinga muzika lepino gerbėjus. Vokalisto juokingi šokio ir rankų judesiai praskaidrino nuotaiką tikrai ne vienam susirinkusiam jų paklausyti. „Glass Animals“ užbaigė savo pasirodymą pandemijos metu įrašytu ir didelės sėkmės susilaukusiu kūriniu „Heat Waves“.

Antrosios dienos vakarui įsibėgėjant plūsta nuo scenos iki scenos didžiulės žmonių minios, tuo tarpu aš skubu pamatyti atlikėjos Tove Lo pasirodymą „Tent“ scenoje. Žmonių tiek daug, kad grūstis į palapinės vidų tikrai neverta, visi netilpę susirinkusieji gali stebėti koncertą per didžulį ekraną pastatytą lauke. Švedų dainininkė scenoje skleidžia seksualumą, moteriškąjį pradą ir laisvę būti savimi. Tradiciškai Tove Lo kūrinio „Talking Body“ metu apnuogina savo krūtinę, taip sukeldama didžiules ovacijas, taip pat atlieka kūrinius – „Disco Tits“, „True Romance“, „Habits (Stay High)“, „No One Dies From Love“, ir kt.

Tuo tarpu į pagrindinę sceną ruošiasi lipti antrosios dienos headliner‘iai, alternatyvaus roko grupė „Twenty One Pilots“. Amerikieičiai jau yra nuėję ganėtinai sėkmingą muzikinės karjeros kelią, laimėtos „Grammy“ muzikos apdovanojimų statulėlės, milijardus pasiekusios muzikinės perklausos, užkariauti dainų topai radijo stotyse, visiškai išparduoti bilietai į jų pasirodymus turo metu, todėl gali vadintys tikromis roko žvaigždėmis. „Twenty One Pilots“ savo pasirodymą Gdynėje pradėjo gana ramia ir taikia įžanga, ant scenos užsikūrę laužą ir sėdintys aplink jį sugrojo keletą kūrinių, buvo galima pajausti grupės „Mumford and Sons“ atmosfera. Po ramios įžangos sekė intesyvėjanti ir melodingesnė muzikinė dalis, kas yra labiau būdinga šiai grupei. Čia atlikti tokie kūriniai, kaip kad „Jumpsuit“, „Saturday“, „Ride“, „Car Radio“, „Stressed Out“, „Shy Away“, „Trees“, kuriems pritarė ištikimiausi susirinkę grupės gerbėjai.

Klubinę atmosferą kaitino „Beats“ sceną užvaldę dj'ai – Catz ‘N Dogz, VTSS, Lilly Palmer. Čia metalinių konstrukcijų apsuptyje ir begalės šviesų jūroje skambėjo techno, house, moderni elektroninė muzika. Reivinės kutūros ištroškę žmonės čia susirinkdavo užbaigti festivalio naktį ir pasitikti saulėtekį.

Trečioji festivalio diena (Liepos 1-oji)

Trečioji diena prasidėjo įspėjimais iš festivalio organizatorių apie vakare artėjančią audrą, kuriai rekomenduojama pasiruošti iš anksto. Dienos metu festivalio lankytojai tarsi irgnoravo šį pranešimą, saulė švietė ir kepino, tai kas gi galėjo pagalvoti, kad visa tai vėliau virs į audrą. „Open‘er“ durys atsidarė įprastu laiku penkioliktą valandą, festivališkai išsipuošė lankytojai pasklido po įvairias erdves. Tačiau artėjant vakaro pagrindiniams pasirodymams dangus pradėjo rodyti savo griausmingas emocijas, staiga aptemo, pradėjo pliaupti, buvo girdimas griaustinis. Tad buvo akivaizdu, kad pagrindinėje scenoje aštuntą valandą turėjęs įvykti amerikietės hip-hop atlikėjos Megan Thee Stallion pasirodymas neprasidės laiku. Netrukus organizatoriai paskelbė apie visų lankytojų evakuaciją iš festivalio zonos, liepta judėti išėjimo link. Užsisuko stiprus vėjas, pradėjo lyti gana smarkiai, pasirodė didelis žmonių srautas paliekantis festivalį, kas į mašinas slėptis, kas prie jų. Visa festivalio likusi vakarinė programa buvo laikinai sustabdyta ir paskelbtas pranešimas, jog bus laukiama apie keletą valandų, kol audra nurims ir paaiškės tolimesnė trečios dienos festivalio eiga.

Pasibaigus liūčiai festivalio organizatoriai pranešė, jog užtikrinus festivalio lankytojų, dalyvių ir ten besidarbuojančių žmonių saugumą bus tęsiamas vakaras, „Open'er“ vartai atsidarys 22:30, tačiau su tam tikrais pakeitimais. Tie pakeitimai buvo išties liūdinantys – atšauktas pagrindinėje scenoje turėjęs būti headliner‘ės Dua Lipa pasirodymas, taip pat į sceną nebelips Megan Thee Stallion, tačiau vis dar įvyks Martin Garrix dj set‘as 1-ą valandą nakties. Organizatoriai taip pat atšaukė visus dar turėjusius įvykti pasirodymus „Tent“ scenoje – „Biffy Clyro“, Michael Kiwanuka. Dėl šių 3-ios dienos festivalio pakeitimų organizatoriai pasiūlė iškeisti penktadienio apyrankę į sekančią dieną arba suteiks nuolaidą į kitų metų „Open‘er“.

Po kilusios audros į festivalio teritoriją nebesugrįžo visi lankytojai, tačiau likusieji vis dar galėjo pakliūti į mažesnes festivalio erdves ir barus. „Beat“ scenoje pakeitimų nebuvo, čia savo set‘us atliko ir publiką šokdino Anfisa Letyago, Adam Beyer. „Alter“ scenoje įvyko atlikėjos ir dainų autorės Sky Ferreira koncertas, kuris šiek tiek pasirodė persmelgtas liūdesio, amerikietė atrodė lig nesava, neitin geriausios nuotaikos, tarsi per prievarta atliekanti savo programą. Po jos ant scenos lipo danų punk roko grupė „Iceage“, šie vyrukai sužavėjo savo natūralumu ir vokalisto kone 100 procentiniu įsijautimu į atliekamą muziką, bandymu išjudinti susirinkusią publiką, kurios nebuvo per daugiausiai, tačiau nebaejotinai „Iceage“ padarė viską iki galo teisingai ir iš meilės muzikai. Tuo tarpu pagrindinėje scenoje karaliavo vienas sėkmingiausių šių laikų dj – Martin Garrix. Kone apie dvi valandas dj-avęs olandas parodė topinę EDM muzikos stiliaus programą su tipišku tam šou formatu, daug fejerverkų, dūmų pliūpsnių, daug garso ir šviesų, jo užnugary stovėjo didelė kryžiaus dekoracija. Buvo matyti, jog Martin Garrix pasiklausyti susirinkusi publika leidžia laiką išties linksmai. Nors ši trečioji diena nebuvo pati sėkmingiausia, tačiau niekas netrukdė šokti ir džiaugtis po pandemine laisve visiems vėl būti kartu.

Ketvirtoji festivalio diena (Liepos 2-oji)

Po nesėkmingos 3-ios festivalio dienos paskutinė „Open‘er“ diena nuteikė kiek optimistiškiau, prognozuojami orai taip pat atrodė pakenčiami, saulė švies, tad galima vėl pasipuošti ir nusiteikti gerai festivališkai nuotaikai. Dar antrąją festivalio dieną buvo pranešta, jog „Open‘er“ nebeuždarys elektroninės muzikos legendos „The Chemical Brothers“, pasirodo vienas iš narių susirgo koronos virusu, todėl teko atšaukti jų pasirodymą. Toks programos pakeitimas tikrai nuvylė ne vieną, „The Chemical Brothers“ buvo vieni laukiamiausių šių metų „Open‘er“ programoje.

Artinantis vakarui pagrindinėje scenoje savo pasirodymą pradėjo britų atlikėja Jessie Ware. R&B ir elektroninės muzikos stilius maišanti atlikėja nenustygo scenoje, šoko kartu su susirinkusia publika, o kas tiesiog parkritę ant jau išmindytos pievos mėgavosi šildančia saule ir gera nuotaika spinduliuojančia brite. Jessie Ware savo programoje atliko tokius kūrinius, kaip kad „Soul Control“, „Say You Love Me“, „Champagne Kiss“, „Please“, Kylie Minogue dainos „Kiss of Life“ koverį, „What‘s Your Pleasure?“ ir kt.

Po Jessie Ware pagrindinėje scenoje pasirodė siuprizu laikytas iš Pietų Korėjos kylusios dj ir prodiuserės Peggy Gou pasirodymas. Kodėl tai siuprizas? Peggy Gou pasirodymas nebuvo numatytas šių metų programoje, apie jos atvykimą buvo pranešta penktadienį, ji pakeitė festivalyje nebegalėjančius daugiau pasirodyti britus „The Chemical Brothers“. Tiesa, jos pasirodymo laikas buvo 20-ą valandą vakaro, kuomet „The Chemical Brothers“ turėjo uždaryti festivalį, čia į jų laiką perkėlė lenkų reperį Taco Hemingway. Galbūt mažai kas domintis elektroninės muzikos scena apie Peggy Gou nebuvo girdėję, bet net neabejoju, jog ji daug kam tapo festivalio atradimu. Niekur nedingstanti Gou šypsena, labai šiltas bendravimas su publika, stilinga moteris, iš jos sklindanti labai pozityvi energija atliekant savo kūrinius – nuo „I Go“ iki populiaraus „Starry Night“, nuo Mylo kūrinio „Drop The Pressure“ remix‘o iki pagerbiant britus „The Chemical Brothers“ su jų kūriniu „Hey Boy Hey Girl“. Peggy Gou atliko išties nuostabų darbą paskutinį festivalio vakarą, linksmai pasitiktas saulėlydis. Po jo Gou ilgai neužsibuvo ir iškart išskrido į Ibizą švęsti savo 31-ojo gimtadienio.

Tuo tarpu „Tent“ scenoje savo koncertą jau buvo pradėjėusi romantikos epitetais garsėjanti dream-pop grupė „Cigarettes After Sex“. Čia susirinko didelis žmonių būrys pasiklausyti jų emocionalios muzikos, kurią galima jausti šiurpuliukais bėgant per kūną. Daugybė susirinkusiųjų grupės klausėsi tiesiog prie didelio ekrano lauke, kadangi visi norintys pamatyti ir išgirsti amerikiečius iš arčiau jau nebetilpo po „Tent“ scenos stogu. „Cigarettes After Sex“ publikai padovanojo visus savo romantiškos lyrikos persmelktus kūrinius – „Opera House“, „Touch“, „Sweet“, „K.“, „Heavenly“, „Apocalypse“, „Dreaming Of You“.

2022 metų „Open‘er“ paskutinės dienos pagrindiniais headliner‘iais tapo amerikiečiai „The Killers“. Iš Las Vegaso kilusi grupė 2021 m. išleido 7-ąjį studijinį albumą „Pressure Machine“. Festivalyje „Open‘er“ amerikiečiai šventė garbingą sukaktį, t.y. 20-ies metų egzistavimo jubiliejų, ta proga turuoja po didžiuosius Europos festivalius. Gdynėje grupė atliko 15-os kūrinių programą, nenuskambėjo nė vieno kūrinio iš 7-ojo studijinio albumo, tačiau „The Killers“ gerbėjus lepino jau klasika tapusiais kūriniais, nuo „Somebody Told Me“, „Smile Like You Mean It“, „Spaceman“ iki „Run for Cover“, „Runaways“, „Read My Mind“, „When You Were Young“, atliko electro stiliumi „Human“ versiją, užbaigė koncertą kone žinomiausiu hitu „Mr. Brightside“. Grupės vokalistas, lietuviškų šaknų turintis Brandon Flowers nenustygo vietoje, drąsiai bendravo su publika, mėgavosi keliasdešimties tūkstančių susirinkusių žmonių reginiu.

Nors ir 2022 m. „Open‘er“ ištiko keletas nesėkmių, ar tai dėl natūralaus gamtos reiškinio – prasto oro, ar tai dėl kitų priežasčių negalėję atvykti atlikėjai ir grupės, tai buvo vienas geriausių šios vasaros jausmų ir emocingas sugrįžimas po covid pandemijos. Laimingi žmonių veidai, draugų kompanijos, šokiai iki paryčių, moshpit‘ai, stovyklavietėse vykstančios kaimynų pažintys, įvairios festivalio veiklos – visa tai davė viltį, kad kiti metai bus dar geresni. Muzika vienija žmones, muzika suteikia džiaugsmą ir meilę vieni kitiems.

Renginyje lankėsi, vertino Eligijus Zaburas ir fotografavo Mantas Daleckis

Šaltinis: music.lt
2021-ųjų Eurovizijos finišo tiesioji: didysis finalas su „The Roop“ diskoteka (+ visos finalo dainos, balsavimas)
prieš 3 metus
2021-ųjų Eurovizijos finišo tiesioji: didysis finalas su „The Roop“ diskoteka (+ visos finalo dainos, balsavimas)

Pagaliau sulaukėme! Šiandien (šeštadienį, gegužės 22 d.) įvyks didžiausia Europos muzikine švente vadinamo „Eurovizijos“ dainų konkurso Roterdame (Nyderlanduose) galutinis etapas – viską…

Šaltinis: music.lt
FOTOREPORTAŽAS | Ekscentriškieji nusistovėjusių normų laužytojai – „Steel Panther“ ir jų šou Taline
prieš 4 metus
FOTOREPORTAŽAS | Ekscentriškieji nusistovėjusių normų laužytojai – „Steel Panther“ ir jų šou Taline

Nors masinis politinis korektiškumas slopina pop kultūrą ir išsunkia paskutinį linksmumo lašą, keturi vyrai drąsiai iškelia savo vėliavą (o gal ir dar ką nors), vardan sunkiojo metalo ... „The Steel…

Šaltinis: music.lt
Aistė Smilgevičiūtė ir grupė „Skylė“ pristato dainą iš pirmojo žemaitiško albumo
prieš 4 metus
Aistė Smilgevičiūtė ir grupė „Skylė“ pristato dainą iš pirmojo žemaitiško albumo

Gegužę Aistė Smilgevičiūtė ir grupė „Skylė“ išleis darbą, prie kurio dirbo pastaruosius kelis metus – naują muzikinį albumą „Gervaza dūzgės“ („Gervazo dūzgės“). Tai jau 15 albumas ilgoje grupės…

Šaltinis: music.lt
Dainininkė Marija Beržė pristato dainą “Atiduodu tau”: “Linkiu visiems meilės”
prieš 2 metus
Dainininkė Marija Beržė pristato dainą “Atiduodu tau”: “Linkiu visiems meilės”

Artėjant Kalėdoms atlikėja Marija Beržė pristato naują savo kūrinį “Atiduodu tau”, kuriame, kaip teigia Marija, apdainuotas ilgesys artumo, troškimas būti dviese, kai visa kita pasaulyje pasidaro…

Šaltinis: music.lt
INTERVIU: „Sinstation“ pristato albumą „Liepsnos3“: posūkis į sinpop žanrą ir dainos su R. Šapausku bei G. Vilkickyte
prieš 4 metus
INTERVIU: „Sinstation“ pristato albumą „Liepsnos3“: posūkis į sinpop žanrą ir dainos su R. Šapausku bei G. Vilkickyte

„Bandcamp“ platformoje galima įsigyti naują grupės „Sinstation“ albumą „Liepsnos3“. Taip pat jį galima perklausyti „YouTube“, „Soundcloud“ ir „Mixcloud“ platformose. Ta proga į klausimus atsako grupės…

Šaltinis: music.lt
Lietuvoje atsisveikinimo koncertą surengsianti grupė „KISS“ kuria dokumentinį filmą
prieš 4 metus
Lietuvoje atsisveikinimo koncertą surengsianti grupė „KISS“ kuria dokumentinį filmą

Birželio 29 d. pirmą ir paskutinį kartą mūsų šalyje koncertuosianti legendinė roko grupė „KISS“ nudžiugins gerbėjus nauju dokumentiniu filmu. Dokumentinė juosta, laikinai pavadinta „KISSTORY“, ekranus…

Šaltinis: music.lt
Operos superžvaigždė Asmik Grigorian antrąją Kalėdų dieną Vilniuje surengs koncertą
prieš 4 metus
Operos superžvaigždė Asmik Grigorian antrąją Kalėdų dieną Vilniuje surengs koncertą

Geriausia operos soliste pasaulyje pripažinta Asmik Grigorian per gražiausias metų šventes atrado laiko ir antrąją Kalėdų dieną nori juo pasidalinti su savo gerbėjais Vilniuje. Gruodžio 26 d. Lietuvos…

Šaltinis: music.lt