Jau šį penktadienį į šventinį koncertinį turą „Cinema“ po didžiausias šalies arenas leisis vienas kūrybiškiausių ir talentingiausių šalies atlikėjų – akordeonistas Martynas Levickis ir jo įkurtas styginių ansamblis „Mikroorkéstra“. Viename koncertinių turų skraidęs narve, Martynas vėl kelia sau iššūkius. Didžiajam šių metų koncertiniam turui atlikėjas pasirinko kino filmų tematiką ir arenose susirinkusius žiūrovus žada nustebinti ne tik gražiausia kino filmų muzika, bet ir ambicingais sprendimais, kuriems įgyvendinti buvo pasitelkta keliasdešimt specialistų iš Lietuvos bei užsienio.
„Cinema“ koncertuose, kaip kokioje ryškiausių Holivudo veiksmo filmų filmavimo aikštelėje, turėsime ir specialiųjų efektų, ir atgijusių kino filmų herojų, – intriguoja sumanymo autorius M. Levickis. – Pradėję galvoti apie koncertų išpildymą, turėjome didžiulių užmojų. Smagu, kad profesionalų komanda ir šiuolaikinės technologijos leido viską įgyvendinti. Nekantrauju, kada mūsų darbo vaisius pamatys žiūrovai.“
Įdomu, kas M. Levickio koncertų „vinimi“ taps šį kartą: kova su priešais, skrydis, o gal meilės išpažintis dainuojant? Atsakymo, matyt, teks palaukti iki pirmojo „Cinema“ koncerto Šiauliuose, tačiau atlikėjas atvirauja, kad veiksmo scenoje šį kartą bus kaip niekad daug, o kiekvieną atliekamą kūrinį lydės šimtus valandų kurtos asociatyvios vizualizacijos.
Vizualiniai sprendimai ne tik perkels žiūrovus į gerai pažįstamą kino filmo epizodą, bet ir padės sukurti naują įspūdį bei emociją. Vizualizacijos, kurias sukūrė žinoma šalies menininkė Vesta Obolevičiūtė, bus rodomos moderniausiuose šiuo metu rinkoje esančiuose LED ekranuose, kurių bendras plotos beveik 80 kv. metrų.
Nustebinti M. Levickis žada ir savo įvaizdžiu. Specialiai „Cinema“ turui sceninį kostiumą jam siuva daugelio garsiausių šalies žvaigždžių įvaizdžiu besirūpinanti dizainerė Rimantė Rimgailaitė. Jaunos menininkės darbų nuotraukas jau publikavo tokie prestižiniai leidiniai kaip „Vogue Italia“, „Vanity Teen“, „Elegant Magazine“.
Visgi, „Cinema“ koncertuose svarbiausia muzika, kuri neeilinio M. Levickio talento dėka neabejotinai įgaus naujų spalvų ir atspalvių. Gražiausiems kino filmų graso takeliams aranžuotes kartu su M. Levickiu kūrė du Didžiosios Britanijos talentai – prodiuseris, aranžuotojas ir pianistas Johnas Haywoodas, dirbęs prie 2013 m. visame pasaulyje išleisto ir į pirmąją klasikinės muzikos albumų vietą D. Britanijoje užkopusio M. Levickio albumo „Martynas“, taip pat patyręs perkusininkas bei būgnininkas Jamesas Turneris, su kuriuo Martyno keliai scenoje jau buvo ne kartą susikirtę.
M. Levickis skaičiuoja, kad koncertuose skambės kone dviejų dešimčių filmų graso takeliai. „Sudaryti repertuarą nebuvo lengva. Norėjosi atrinkti ne tik populiarias, atpažįstamas, gražias melodijas, bet ir koncertus paversti nuotaikinga bei jaudinančia kelione po kino pasaulį“, – prisipažįsta M. Levickis.
Nors koncertų repertuare – užsienio filmų muzika, ypatinga vieta teks ir vienam lietuviškam kūriniui – istoriniame seriale „Laisvės kaina. Savanoriai“ skambančiai Jazzu atliekamai dainai „Rudens naktis sustojo“. Įtraukti šį kūrinį į koncertų repertuarą pasiūlė viena iš M. Levickio gerbėjų.
Kaip skelbta anksčiau, su M. Levickiu turo „Cinema“ koncertuose pasirodys ne tik styginių ansamblis „Mikroorkéstra“, bet ir ypatinga viešnia. Su ryškiausiomis muzikos žvaigždėmis, tokiomis kaip Ariana Grande ir Michaelas Buble, koncertavusi prestižinių pasaulio scenų numylėtinė britų smuikininkė ir vokalistė Lizzie Ball kartu su M. Levickiu scenoje atliks keletą kūrinių, tarp kurių ir Bradley Cooperio bei Lady Gaga hitas „Shallow“.
Įsimintiną šventinį vakarą šalies arenose kurs per pusšimtis žmonių, tarp kurių ne tik atlikėjai, bet ir garso, šviesų bei vaizdo sprendimų profesionalai.
Didysis žiemos koncertinis turas „Cinema“ prasidės gruodžio 20 d. Šiaulių arenoje, gruodžio 22 d. atlikėjai pasirodymą surengs Kauno „Žalgirio“ arenoje, gruodžio 28 d. – Klaipėdos „Švyturio“ arenoje, gruodžio 29 d. – Panevėžio „Cido“ arenoje, o paskutinis turo akordas nuskambės 2020 m. sausio 5 d. Vilniaus „Siemens“ arenoje.